Re: uadRe: INTEL vs AMD do renderowania, obrobka zdjec

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 20:35:58 MET

On 2012-02-06 19:55, qwerty wrote:
> Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
>
> Może jestem jakiś inny, ale wolę szybko skończyć obliczenia i wyłączyć
> sprzęt (oszczędność energii, niż się męczyć). Nawet jak zmniejszyłbym
> priorytet to i tak inne aplikacje by "muliły".
> Dodatkowo przy 4 GiB ramu system nie wyrabiał - dopiero 8 GiB dał
> komfort pracy.

Nie wyrabial dlatego, ze mial malo ramu/obciazony dysk, czy dlatego ze
nie dzialalo wywlaszczanie i priorytety. Raczej to pierwsze, bo
wielozadaniowosc wprowadzono juz lata temu :)

Jezeli sprzet sluzy do pracy to sie na nim pracuje, w tym kontekscie to
ma sens, jezeli niedzielne obrbianie filmow, to juz niech kazdy sobie
wybierze co chce. BTW. szybsze skonczenie obliczen nie oznacza
jednoznacznie mniejszego zuzycia energii z oczywistych powodow.