Re: Magazyn danych

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 14:37:09 MET

Dnia 2012-02-06, o godz. 14:17:40
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

> Pisząc "normalny procesor" miałem na myśli aktualnie sprzedawane
> do desktopów. To co piszesz to zestaw energooszczędny więc
> porównywalny do NetTopów. Wolna karta sieciowa, jedyny plus to dwa

W slocie siedzi akurat u mnie szybsza - ale to szczegół. Jak pisałem
sprzęt ma już parę lat.

> kontrolery SATA i jeden PATA, w nettopach jest mniej a w obudowie brak
> miejsca na duże (3,5cala) dyski.

Brak? No wiesz - jakby to pisać... Nie mówi tego dyskowi który tam
siedzi bo nie uwierzy ;-) W obudowie jaką mam mieści się akurat 2 dyski
3,5 cala i napęd optyczny slim. W nowej - na Asus AT3IONT-I Deluxe pod
HTPC jest miejsce zamiennie na dysk 2,5/3,5 i napęd optyczny. Jak
takowego nie ma to 2 dyski się mieszczą.

> Tyle że prędkość masz przez to mniejszą niż jakbyś postawił
> jakiś starszy komp z C2D.

Ale oczywiście. Tyle że to C2D w przypadku NAS-a na 2-3 dyski raczej
nie będzie wykorzystane a sam procesor zje tyle prądu co mój cały
system.

Zdrówko