Problem z Laptopem Lenovo G560

Autor: psuja-winxp <dalkow44_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 13:57:38 MET

Witam,

Chciałbym prosić o pomoc, ponieważ od ok. połowy poprzedniego tygodnia
laptop tenże zachowuje się dziwnie.
Przechodząc do sedna: działa on bardzo wolno. Nie chodzi tu o działanie
samej Wingrozy (Win 7, oryginalny), lecz o to że komputer jest bardzo wolny
od chwili startu.
Logo producenta podczas POST BIOSu "rysuje się" powoli, następnie czeka się
ok. półtorej minuty na ekran ładowania systemu, który wyświetla się też ok.
2 minut. Po wpisaniu hasła następuje powolne przejście do Pulpitu, a nawet
potem, np. podczas przerzucania okien klawiszami Win+Tab widać niepłynność
działania systemu.

Wobec tej sytuacji mam kilka pytań:
    1. Czy przywrócenie partycji systemowej do stanu fabrycznego systemu
może pomóc?
    2. Czy może mieć z tym związek wejście do BIOSu, w którym to
przełączyłem opcję "Intel VT" (czy jakoś tak) na "Enable", a potem cofnąłem
ją na "Disable"?
    3. Czy są jakieś inne sposoby naprawienia tego problemu?

Proszę o pomoc i pozdrawiam.

--
psuja-winxp