Re: Dwa uklady CPU + GPU

Autor: G Nowak <gnowak84.wynij_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Feb 2012 - 01:17:20 MET

> Intel ATOM N270 1.6 gHz
> 1 GiB RAM
> grafika Intel GMA950
>
> b)nowszy:
> AMD E-350
> 4 GiB RAM
> grafika zintegrowana z procesorem (Brazos)

> I jeszcze dodatkowo: nie wiem jakie to ma znaczenie, ale na starszym
> Atomie
> jest WIN XP, a na naowszym WIN 7 - czy system WIN 7 jest "lżejszy" dla
> komputera, czy też bardziej "obciążajacy" i zwalniajacy pracę?

Do czego to w ogole ma sluzyc? Mam e450 i nie moge go polecic, grafika to
tragedia, przgladanie stron czy przewijanie dokumentow wola o pomste do
nieba. Gma950 ma juz pol dekady i chyba cienko odtwarza filmy hd (jesli to
wazne). 1gb ram to malo dla kazdego systemu; sama przegladarka potrafi zjesc
wiekszosc z tego przy paru zakladkach z flashem, niezaleznie od posiadanej
wersji windows.

--
Pozdr