Re: INTEL vs AMD do renderowania, obrobka zdjec

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sun 05 Feb 2012 - 22:12:59 MET

W dniu 05.02.2012 20:45, qwerty pisze:
> Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
>
> Obrabiam czasami wideo. Zawsze może być więcej FPS. :)
obróbkę wideo kiedyś robiłem.. i zaryzykowałbym obraźliwe określenie,
wiec je pominę. Ile dostaniesz klatek na sekundę przy budżetowym AMD a
ile przy topowym intelu? różnica będzie wynosiła 20%? a różnica w cenie?
1000zł? Mnie w pewnym momencie przestało zależeć czy liczy się 60fps czy
160 fps. i tak będzie trzeba się wziąć za inną robotę i czekać aż się
policzy!
ToMasz