Re: INTEL vs AMD do renderowania, obrobka zdjec

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sun 05 Feb 2012 - 14:46:15 MET

W dniu 2012-02-05 12:10, jackkk pisze:
> witam,
>
> Kasa gra role, jednak z tym AMD troche sie boje kupowac AM3+ bo mowia ze
> koniec produkcji niedlugo. Jesli chodzi o INTELA to znowu nie wiem jakiego
> zeby byla mozliwosc rozbudowy za 2-3 lata do jakiegos czasowego modelu.

Intel znacznie szybciej przeskakuje na nowe podstawki niż AMD, więc i
Intel za jakiś czas zakończy obecne podstawki. Co do rozbudowy zestawu
na tej samej płycie, to za 2-3 lata będą nowsze pamięci, które będą
tańsze od tych, które obecnie masz i nie będzie się Ci opłacało wstawiać
starych, bo za stare zapłacisz 2 razy więcej jak za nowe. Odnośnie
procesora, to ciężko będzie Ci kupić coś co będzie pasowało i miało
przyzwoity stosunek szybkości do ceny. Poza tym, nawet jak podstawka
będzie pasować, to i tak prawdopodobnie płyta twoja nowszych procków nie
obsłuży.