Re: Magazyn danych

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Sat 04 Feb 2012 - 13:09:12 MET

Dnia 2012-02-04 11:57, Użytkownik Budzik napisał:
> Zastanawiam się nad stworzeniem małego magazynu danych i w związku z tym
> mam kilka pytań:
> - czy rozwiązania WIFI wchodzą w rachubę, czy ze względu na prędkośc
> transferu tylko LAN?

Z uwagi na prędkość tylko LAN, ale jak się bardzo uprzesz i podepniesz
NASa do Routera z WiFi to będziesz miał dostęp bezprzewodowy.

> - jaki maksymalne transfery osiągnę przy założeniu że będzie to LAN lub
> WIFI?

Ograniczone ww. przepustowościami.

> - jakie koszty samego urządzenia? Znalazłem za 300zł jakieś NAS'y na 2-4
> dysków ale one raczej mają LAN 10/100 i nie mają WIFI - są takie
> rozwiązania w podobnych cenach?

Za trzysta złotych to będą zabawki na jeden góra dwa dyski.
I radził bym sprawdzić jaka maksymalną wielkość dany sprzęt
obsługuje bo nie jest czymś dziwnym NAS z miejscem na dwa dyski
ale obsługującym maksymalnie 2GB przestrzeni dyskowej.

Pozdrawiam