Trochę nietypowo (ECDL)

Autor: Vince <wujek_dobra_rada_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Wed 01 Feb 2012 - 16:06:03 MET

Witam!

Mam dośc nietrypowe pytanie, niemniej jednak w jakimś stopniu tez związane
jest ono z tematyką szeroko rozumianego PC. Czy ktoś z Szanownych Kolegów
dyskonuje być może bazą jednostek szkoleniowych przeprowadzających na
terenie woj. Śląskiego egzamin ECDL finansowany z funduszy Unii
Europejskiej? Konkretnie chodzi mi o takie miasta jak Pszczyna, tychy,
Bielsko Biała, Żory i Katowice

Pozdrawiam, M.

BTW: w razie czego proszę również o kontakt na PRIV (po usunięciu NOSPAM
oczywiście)