Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: Terry Jonesty <tttrrraaaiiinnn_at_gmail.com>
Data: Wed 01 Feb 2012 - 11:48:44 MET

On 30 Sty, 13:21, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
> "Artur(m)" jg5kfg$hj...@inews.gazeta.pl

>Aby było jasne -- IMO wygrywa tutaj zawsze bank, bo to on de facto ustala reguły gry.
>Dlatego sprzedaż banków była głupotą, odkupienie będzie jeszcze gorszym pociągnięciem,
>ale i nieodkupienie nie będzie żadnym wybawieniem... W chwili obecnej to banki decydują,
>nie podatnicy, nie rząd (czy rządy), nie ekonomiści, nie rynek, nie gospodarka...

Sprzedaż banków nie była "głupotą" lecz CELOWYM działaniem, na
zamówienie, sponsorowanym z zewnątrz, KORUPCYJNIE, świadomym
posunięciem wbrew interesowi własnego kraju, ZDRADĄ narodową za którą
należałoby postawić autorów tych decyzji przed Trybunałem Stanu.
Rzygać mi się chce od tych eufemizmów, nazywajmy rzeczy po imieniu,
ok?