Re: Tuner TV via USB -- kolejny raz

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 14:13:55 MET

"Marx" 30ikv8-fke.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl

> a to już wyłącznie kwestia nieprzyswojenia wiedzy.
> bo zgodnie z radami tam zamieszczonymi działający dobrze tuner DVB-T można kupić taniej na allegro
> i kupi go taniej każdy nie tylko emeryt we wtorek.

Przyswajanie wiedzy powiadasz? Emeryt we wtorek? Taniej na Allegro...

 () nie we wtorek, ale w poniedziałek
 () ponoć mogę kupić w Auchan i sprzedać na Allegro ze stratą 5 złotych
 () taniej na Allegro niż w Auchan dla emeryta

I to cała Wasza, ukochani w Panu, Pani i Pannie, wiedza. :)

Ja kupię w Auchan i sprzedam ze stratą 5 złotych a ktoś
inny kupi taniej na Allegro niż emeryt w super promocji...

  a>b b>c c>a i nadal jest OK...

Proponuję wizytę u psychiatry. :) Tanio na pewno nie jest,
bo psychiatra musi ;) żyć [nie wiem, po co] z czegoś i z kogoś,
nie wiem, jak z kolejkami -- IMO coraz dłuższe, ale może źle
oceniam świat, patrząc nań przez pryzmat Usenetu, ale ponoć
bez skierowania od rodzinnego. :)

-=-

Gdyby ktokolwiek z uczestników coś (cokolwiek) wiedział o DVB-T
i miał chęć rozsądnego wypowiedzenia się w tym wątku, napisałby,
czym różni się 4161 od 4163.

Nawet twierdzenia typu

  ważny jest czipset

są bezsensowne (i nie dlatego, że chip, nie czip czy inna cipa)
bo 4161 ponoć rozgrzewa się do czerwoności, a przecież obraz
nie miał być monochromatyczny (czerwony) ale kolorowy... ;)

-=-

Jeśli w Auchan sprzedawano 4161 za 48 złotych licząc się z różnymi
keszbekami, czyli za cenę mniejszą niż 45 złotych, to znak, że
Auchan kupuje to za kilka złotych. ;)

Spytałem, czy tamta (48 złotych) cena była pomyłką i dostałem
odpowiedź, że nie była to pomyłka, ale promocja, której celem
było zachęcenie ludzi do kupowania.

-=-

Maleńka (kilka razy mniejsza niż 4161, choć ma w sobie antenę) karta
sieciowa (WiFi) standardu n i szybkością 150 Mb/s kosztuje mniej niż
30 złotych a zapewnia łączność w obie strony, dlaczego więc taki tuner
ma kosztować 3 razy więcej niż ta karta? :)

Dongle BT można znaleźć po parę (2 czy 3) złotych, ale w sklepach
telewizyjnych można za nie zapłacić nie 2, nie 20, ale 80 złotych!
I to o czymś świadczy. Ja od roku nie zamierzam kupować BT2, bo to
zwykły badziew, :) a tymczasem są chętni do płacenia niemal 100 złotych za takie coś...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'