Transmiter FM

Autor: Einstein <einstein09_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 11:20:16 MET

Witam
Wiem, że sprzętem komputerowym ma to niewiele wspólnego, ale zapytam.
Od razu odpowiem że próbowałem pytać u źródła ale na niewiele to się
zdało, zatem pytanie moje brzmi czy ktoś z Was użytkuje transmiter FM z
pamięcią ostatniego odtwarzanego utworu oraz z możliwością odczytu
dużych plików MP3. Chodzi mi np. o mixy, które maję np. powyżej 200MB.
Spotkałem się z urządzeniami, które czytały tylko jakiś kawałek pliku po
czym przeskakiwały na następny utwór.

Pozdrawiam