Re: Wybór sprzętu

Autor: mvoicem <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 01:01:57 MET

(31.01.2012 00:57), Szymon von Ulezalka wrote:

> a czemu koniecznie matowy ekran? pracujesz na dworze bądź niezbędny ci
> jest on ponieważ pracujesz z grafiką (powodzenia na 14 calowcu)? bo w
> innych zastosowaniach toto błyszczące mają przewagę (testowane: t61p
> oraz e6420).

Konkretnie - na czym polega ta przewaga?

Bo ja dopóki nie przylepiłem sobie matowej folii, to więcej widziałem
tego co mam za plecami w pracowni niż tego co mam na ekranie.

Przy błyszczącej matrycy żaluzji nie odsłonię, lampki na biurku nie
zapalę ... a jak oglądam film to swojego papierosa widzę wyraźniej niż
papierosa aktora.

p. m.