Re: deficytowy towar

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 23:44:21 MET

"Animka" jg2603$3jk$1@node2.news.atman.pl

> ceny, ale jeszcze poczekam. Może należałoby ten produkt przedstawić także Izbie Skarbowej i Federacji Konsumentów.

Mam dla Ciebie lepszą aferę!! Bułki w Auchan!! Nie wiem, czy głęboko
mrożone, czy z ciasta głęboko mrożonego, czy świeże, czy inne, ale
mają nieprawidłową masę!! Wg informacji Auchan mają ważyć po 50 gramów,
a ważą ile?!

  46.3; 46.7; 47,7; 48.3

Kupiłem pięć -- ale jedną zjadłem za wcześnie, bo są bardzo smaczne...

Żadna nie ma takiej masy, jaka mieć powinna wg informacji Auchan!!

Ile kosztują? 80 groszy za pięć sztuk. :)
To dopiero afera!!!

-=-

Wyniosłem dziś z Auchan (jak policzyłem) ponad 30 kilogramów. :)
Dla mnie to SUKCES!!!! Ciekawe, jak długo będę po tym chorował. :)
Przed ponad rokiem nie mogłem nieść nawet kilku kilogramów. :)
Ważyłem wtedy mniej więcej tyle samo co teraz, :) bo od lata
przytyłem ponad 7 kilogramów. :)

Jeśli tak dalej pójdzie, będę mógł nosić 50% swojego ciężaru. :)

Nie mogę przeziębić się i przemakać. :) Znacznie to gorsze
niż targanie pralki ważącej tyle samo co ja. :)

-=-

To jak? -- będziesz skarżyć kajzerki? :)
Widziałaś gdzieś tańsze? :) IMO Auchan dopłaca,
a to na pewno jest zabronione!!!! Kto widział pół
kilograma chleba (choćby i pszennego) za 160 groszy? :)

Podobnież ze spodniami po 16.99 -- a i tak ludzie w mojej
obecności kręcili nosem i mówili, że to wcale nie tanio...

Dla mnie (jak zwykle?) zabrakło szmalu na debetówce, co mnie
kosztowało stratę 9 złotych keszbekowych. Na szczęście kredytówka
sprawia, że 1% wraca w postaci %% -- akurat od wczoraj mam nowy
okres, choć nie jestem kobietą. ;)

[cholera... Animka, choć jest kobietą, nie ma już okresów...
może to ją boli, że ja tak o tym piszę... ;) ale cóż poradzić...]

Co uczynić, aby w galeriowym bankomacie móc pobrać z KredytBanku
i wpłacić na Dobre Konto w Mille?... :) Na tych brakach straciłem
(nie dostałem zwrotu) w sumie co najmniej 100 złotych. :)

Mógłbym za to kupić klucz dynamometryczny, aby przykręcać koła
w samochodzie i zaoszczędzić na [badziewnym] serwisie. :) I na
nakrętkach do kół, które w serwisie potrafią parować... :) Na
szczęście ja umiem liczyć aż do 16, więc...

-=-

...więc jak? ;) Będziesz skarżyć te bułki? :) Te lżejsze były mocniej wypieczone. :)
Dookoła jest suche powietrze, więc i parowanie szybsze, ale bez przesady. ;)
W innych galeriach tyle zapłacić można za jedną taką bułkę/kajzerkę... :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'