Re: Jaki router

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 19:02:33 MET

W dniu 2012-01-30 12:15, Michal pisze:
> [...]

Fakt, po prostu raz takiego TPlinka kupowałem dawno temu, za dużo wyższą
cenę niż ma obecnie, i już nie sprawdziłem. W tej sytuacji tplink wygrywa.

> Jeśli ktoś z Was ma dostęp do tego DIR-825 po SSH dajce wynik poniższego
> - interesuje mnie zwłaszcza ile on ma BogoMIPS oraz jeśli robiliście
> testy - ile wyciąga w ZAPISIE na 2,5" dysk USB w NTFS przy ntfs-3g oraz
> w FAT32/exFAT.
Z dyskami 2.5" na usb to bym był ostrożny (kwestia zasilania ich z
routera), ale na dysk 3.5" z własnym zasilaczem - idzie bez problemu
18-20MB/s po 1Gbit, samba, ntfs , a to lepiej niż miewają tanie (~200zł
bez dysku) NASy.

> root@Gargoyle:~$ cat /proc/cpuinfo
Będę w robocie to zapodam...