Re: deficytowy towar

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 17:29:57 MET

"kamil" jg6e38$98i$1@inews.gazeta.pl

> To Ty może?

> http://www.youtube.com/watch?v=GFt8BYpzsdc

Nie -- ja nie mam takiego szalika. :)
[w ogóle nie biorę udziału w meczach -- nawet bez szalika]

  http://eneuel.w.duna.pl/jaj.jpg <-- oto moje oblicze

 -- Po co mu to miejsce?
 -- Dla jaj. ;)

Fotka pochodzi z czasów, gdy mam 18 lat. :)
Ja nosze okulary (od szóstego miesiąca życia) i nie mam doktoratu.
Nawet nie mam skończonych studiów -- przerwałem je, uczelnia nie
chciała wypuścić moich dokumentów, a miałem kłopoty z uszami i bez
tak zwanej książeczki zdrowia w Warszawie byłoby mi ciężko. Tam,
gdzie studiowałem (gdzie studia przerwałem) zostałem zatrudniony
na etacie, o którym pisałem. W kilka dni po zatrudnieniu zaproponowano
mi to, o co wcześniej prosiłem -- jednoczesne pracowanie i kończenie studiów.

Ponieważ chciałem studiować w Lublinie lub w Warszawie, odmówiłem.
A ponieważ dobrze (i szybko) się ,,rozrosłem'' w tej pracy, odłożyłem
myśli o studiowaniu na czas nieokreślony -- zamierzałem wrócić na studia
z jakaś dziewczyną, i nawet miałem kogoś na myśli. (w sumie to miałem
na myśli więcej dziewcząt, z którymi zamierzałem powrócić -- ja bym
powrócił, dziewczyna by po prostu poszła na studia)

Nie noszę takiego ;) szalika. :) I mieszkam w Białymstoku.
Od ponad roku mam kłopoty z kręgosłupem i dojazd do Warszawy
raczej by mnie wykończył fizycznie. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'