Re: Jaki router

Autor: PL(N)umber_One <pawprac_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 15:59:21 MET

miab <miwa14@wp.pl> napisał(a):
> Tp-Link TL-WR1043ND lub Netgear WNR3500L. Oba z alternatywnym
> oprogramowaniem. Dwa 300Mb/1Gb routery o najlepszym stosunku możliwości
> do ceny.
>
> miab

Mam pytanie, dotyczące alterantywnego oprogramowania, konkretnie wspomnianego
Gargoyle_PL by Obsy. Przeczytałem informacje na stronie eco.one i nie do
końca rozumiem, czy wgrywając ten system, dalej mam możliwośc konfigurowania
routera za pomocą przeglądarki, tak jak w przypadku oryginalnego firmware,
czy też muszę kożystać z dodatkowych programów/narzędzi, o których mowa na ww
stronie. Zastanawiam się nad zakupem wspomnianego TL-WR1043ND, system na
wszystkich PC w domu to XP. D-Linków mam już dosyć:(
PP