Re: Tania karta graficzna z DX11 i pasywnym ch³odzeniem

Autor: GRAG <errordotcom_at_exe.pl>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 15:12:39 MET

W dniu 2012-01-30 13:37, Piotrek pisze:
> gry to powiedzmy ¶rednio 1-2h w tygodniu. A która bardziej lepsza GT 430 czy
> mo¿e HD5570? Widzia³em te¿ pasywne AMD Radeon&#8482; HD 6570? Mo¿e to by³oby ciekawe?
>
> Z do¶wiadczenia wiem ¿e lepiej dop³aciæ do pasywnej ni¿ za 2 lata bawiæ siê
> jak wyciszyæ skrzecz±cy wentylator :)

W³a¶nie przerabiam ten temat w praktyce: mam Gt430 pasywne (Gainward), w
windows temperatury s± OK 50-60C ale jak w³±cze grê lub test FurMark
karta siê gotuje (110C) mimo dwóch wentylatorów w obudowie

Kupi³em okazyjnie arctic_accelero i po za³o¿eniu rewelacja, w stresie
oko³o 75C ale ten radiator to bydle ogromne i musi byæ miejsce w
obudowie:http://allegro.pl/i2081288415.html

Jak nie grasz to zdecydowanie HD5450, podobno ASUS GT430 DIRECTCU jest
najch³odniejsz± z kart pasywnych fabrycznych z szyn± 128bit

Chocia¿ teraz chyba zdecyduje siê na karte z aktywnym du¿ym
wolnobrotowym ch³odzeniem typu HD6570