Re: Jaki router

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 08:24:06 MET

W dniu 2012-01-27 10:07, gawfron pisze:

> Wiesza się co jakiś czas. Czasem raz w tygodniu, czasem raz w miesiącu.

        Sam dodawałeś i konfigurowałeś klocki do OpenWRT? Tu bym szukał
przyczyny albo sprzęt jest fizycznie uszkodzony. Nie stwierdziłem zwisu
OpenWRT (stockowe Gorgoyle PL) od kiedy nim się bawię, tak samo jak nie
pamiętam zwisu Tomato w Linksysie WRT54GL. Za to jak bawiłem się
dodaniem funkcji webcamu/monitorowania pomieszczenia do OpenWRT to od
czasu do czasu potrafił się przymrozić. Albo sam coś żle skonfigurowałem
(na to stawiam) albo DSP tochę się przegrzewał obciążony webcamem (ale
na stockowym przy długotrwałym obciążeniu ntfs-3g + samba na 100% nie
było zwisów).

--
/MB