Re: deficytowy towar

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 00:19:30 MET

"Waldek" jg48rm$86m$1@node2.news.atman.pl

> Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jg467l$svr$1@inews.gazeta.pl...

>> Są, ale ta jest na RS232

> Odstapie za 1/2 tej ceny
> oryginalna M$ z rolka na rs232
> prawie nówka ...LOL

W Białymstoku podłączono po RS232 i po światłowodach :) sterowniki
sygnalizacji ulicznej z ,,główną konsolą operatorską''. :) Podatnicy
zapłacili za budowę światłowodowych połączeń. :) Można to było połączyć
niemal za free za sprawą internetowych łącz -- sprzętu wówczas na rynku
nie brakowało!!! -- ale urzędnicy nie wiedzieli o tym. Co więcej -- sporo
elektroniki wewnątrz różnych sterowników ulicznych Białegostoku nie pracuje
w niskich temperaturach (bo urzędnicy nie wiedzieli o tym, że to musi być
specjalna elektronika -- pracująca także w niskich temperaturach) tak więc
w szafkach są żarówki rozgrzewające elektronikę i rozweselające ;) ludzi...

Dziś już budowane są takie połączenia po GPRS (tam, gdzie nie ma
w pobliżu internetu) i po internecie. :) Wtedy tylko tacy jak ja :)
chcieli takich połączeń -- niemal za free. :) Ale mnie urzędnicy
i biskupi kazali :) wyzywać od trolli i debili. :)

Sterownikami takimi (sygnalizacji ulicznej) interesowałem się w latach 1999-2001.
Mój ojciec budował sygnalizacje uliczne jako elektryk. Rozważał też wygranie ;)
(praktycznie każdy przetarg tutejszy publiczny jest ustawiony -- od lat!!!)
przetargu na doglądanie tych sygnalizacji -- na objeżdżanie samochodem w celu
sprawdzania, czy jest OK. :)

Sterowniki te miały (chyba zawsze) RS232 po których można było się z nimi
dogadać -- na przykład dowiedzieć się, jaki jest ich stan, czy są sprawne
żarówki itd... Miastowi wykładali latami ogromne pieniądze na doglądanie
tych sterowników. :)

-=-

Ile informacji biega po tych światłowodach? Tyle co nic. :)

-=-

Właśnie dowiedziałem się, że w Białymstoku miano wybrać
4 (czterech) wiceprezydentów miasta. :)

-=-

Zielna wyspa -- zielono im!!!

-=-

W czasie, gdy mogłem zająć się takim monitoringiem sygnalizacji
ulicznej -- głodowałem :) z rozkazu biskupa Ozorowskiego. :) Mogłem
z powodzeniem zbudować coś takiego niemal za free. :) Ja bym zarobił,
podatnicy mniej (nic dodatkowego -- pokryłbym to pieniędzmi płaconymi
za doglądanie, po ,,wygraniu'' ;) przetargu na objeżdżanie) by
zapłacili, inni ludzie by zarobili itd...

Akurat w telemetrii (zdalne doglądanie liczników energii elektrycznej,
wodomierzy, gazomierzy itp. liczników) Polacy są swoistymi pionierami.
Przy dobrych wiatrach można było to dobrze zorganizować. :)

-=-

Ale biskup Ozorowski kazał jak wyżej. :)
Powoli odrastają mi mięśnie, które ,,zjadłem'', gdy DOSŁOWNIE głodowałem. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'