Upgrade procka

Autor: Ricardo <lricardo1978_at_gmail.com>
Data: Sun 29 Jan 2012 - 19:12:18 MET

Witam,
Chcialbym wzmocnic procek i moze dodac troche pamieci. Bawie sie
czasem softwarem szachowym (analiza pozycji bywa dosc zasobozerna), a
ponadto chcialbym poeksperymentowac z maszynami wirtualnymi, budowa
wirtualnych sieci, itp.
Jaki procek moglibyscie mi polecic i za jaka cene mniej wiecej. Dawno
nie interesowalem sie tematem ale slyszalem, ze "pod strzechy"
zawitaly juz proce 8-rdzeniowe. Ile pamieci proponujecie (w tej chwili
mam 4 sloty po 1 GB), no i za ile rzecz jasna. Ach, i najwazniejsze -
czy po wymianie proca bede musial reinstalowac system? To mogloby
bolec...
Dzieki z gory za pomoc! Ponizej moja konfiguracja.
Pozdrowka,
Ricardo

---
Motherboard - Intel DQ965GF
Processor - Intel Core2 Duo (6420 @ 2.13 GHz)
Graphics - GeForce 7600 GT (GV-NX76T256D-RH)
Memory - Kingston 4 x 1 GB
System - Windows XP Pro 2002 SP3 PL (32-bit)