Re: deficytowy towar

Autor: Animka <to.nie.ja_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Jan 2012 - 03:28:31 MET

W dniu 2012-01-29 02:34, Zenek pisze:

> Jak mafia podnioisla cene cukru to tez dzwonilas do US i Federacji debili?

Jak na tę starusieńką mysz spojrzałam to dostałam ataku śmiechu. I
jeszcze te koszty przesyłki 19 zł :D
Może to miało być umieszczone 1 kwietnia i się biedakom pomyliły daty.
Nie zamierzam nigdzie donosić, niech sobie czekają na frajerów.

Jeśli chodzi o ten cukier to już inna para kaloszy. Z mafią nie wygrasz.

--
animka