Re: GA P35 DS3L a padające karty grafiki...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Sat 28 Jan 2012 - 23:40:28 MET

W dniu 2012-01-28 09:15, Irokez pisze:
> W tym to znaczy? Jak było w sprzedaży?
Przedział cenowy nie wiele daje pola do popisu. Okolice 150 zł. Komputer
już leciwy więc inwestycje są "trochę" okrojone.

> Ja kupiłem Radeona Sapphire HD6670 512MB DDR5 - tanie a szybsze od
> tego 8800

To fakt, też myślałem o Radeonie ale ten jest ok 2 razy droższy,
niestety. Z reguły polecam nVidię jeśli ma to być sprzęt do gier.
Szczególnie gdy bije w nim serce Intela. Nie wiem, taka paranoja ;b a
może to, że większość gier optymalizowanych jest pod nVidię?
Przyjdzie, chyba zmienić nastawienie do nV. Szczególnie jeśli będzie
chodzić o modernizację sprzętu, te padnięte karty dały mi do myślenia.

Ciekaw jestem czy radeony wolne są od takich niespodzianek, biorąc pod
uwagę używane sprzęty? Nie miałem z nimi do czynienia, więc chyba
całkiem nieźle się trzymają?

--
pozdr00fka
  poli