Re: Jaki router

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 17:59:44 MET

> Alter co ?
>
> Mowilem ze was nie stac to na chuj zadajecie pytania o sprzet ?

Nie sądziłem, że odpowiada nastolatek, poza tym praktycznie każdego stać
na to, tylko w grę wchodzi logika - po co? skoro oferuje to czego nie
wykorzysta się przez 3 lata. 802.11c

Sprzęt jest przede wszystkim niedostępny w dystrybucji, a z racji tego,
ze dopiero bedzie produkowany na masowa skale, bedzie z duzym
prawdopodobienstwem zawodny.

Rozumiem emocje i hormony nastolatkow, drozsze - pochwale sie kolegom,
ale gdy pryszcze znikna, rozumuje sie juz inaczej :)