Re: podlaczanie monitora kablem HDMI>DVI

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 14:59:36 MET

W dniu 27.01.2012 12:40, Radosław Sokół pisze:
> Nadajniki DVI mogą być odbierane przez odbiorniki HDMI, bo
> sposób kodowania informacji jest identyczny. W drugą stronę
> to jednak nie musi działać, bo nadajniki HDMI powinny szyf-
> rować transmisję, a DVI nie obsługuje szyfrowania. Jeżeli
> zatem karta graficzna jest zgodna z HDMI+HDCP i korzysta z
> szyfrowania, monitor DVI nie obsłuży takiego sygnału. Jeśli
> jednak karta przesyła sygnał bez szyfrowania, odbiór DVI
> powinien być możliwy.

HDCP nie ma żadneog związku z działaniem czy nie wspomnianego sposobu
podłączenia. Jeśli monitor nie obsługuje HDCP to może być problem w
odtwarzaniu filmów, ale z niczym więcej. Video z HDCP może być tak samo
transmitowane po DVI jak i HDMI.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!