Re: podlaczanie monitora kablem HDMI>DVI

Autor: robot <adresfalszywy_at_o2.pl>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 14:52:45 MET

On Fri, 27 Jan 2012 12:40:23 +0100, Radosław Sokół wrote:

> Warto spróbować i może działać, ale pewności mieć nie możesz.
>
> Nadajniki DVI mogą być odbierane przez odbiorniki HDMI, bo
> sposób kodowania informacji jest identyczny. W drugą stronę
> to jednak nie musi działać, bo nadajniki HDMI powinny szyf-
> rować transmisję, a DVI nie obsługuje szyfrowania. Jeżeli
> zatem karta graficzna jest zgodna z HDMI+HDCP i korzysta z
> szyfrowania, monitor DVI nie obsłuży takiego sygnału. Jeśli
> jednak karta przesyła sygnał bez szyfrowania, odbiór DVI
> powinien być możliwy.

Dzięki za wyjaśnienia.
Apropos HDCP, Znowu mi skoczyła adrenalina przez to że, cytuję z wikipedii:
"Głównym celem HDCP jest uniemożliwienie przesyłania treści w wysokiej
rozdzielczości w postaci, która umożliwiałaby utworzenie nieautoryzowanych
kopii." ja mogę mieć problemy z podłączeniem monitora. A nie mam zamiaru
utworzenia nieautoryzowanych kopii: ani treści lecącej z karty do
monitora, ani kopii karty, ani kopii monitora, ani kopii (Broń drzewcowa).

--
pozdro