Re: podlaczanie monitora kablem HDMI>DVI

Autor: mvoicem <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 12:54:01 MET

(27.01.2012 12:36), Rafal Lukawski wrote:

> Na 99% można to wyregulować oprogramowaniem do karty graficznej.

Wątpię. Z resztą, pytałem się już w wątku "HDMI i aspect ratio", wnioski
były "nie da się".

A dodam że hdmi->dvi - obraz ostry jak żyleta. Więc to nie jest problem
z nadawaniem obrazu, tylko problem z odczytywaniem go przez monitor.
Monitor widać uznaje że to co dostaje via hdmi ma być rozmyte i
przycięte i tyle :).

p. m.