Re: Jaki router

Autor: Zenek <tywiesz_at_pot.pl>
Data: Fri 27 Jan 2012 - 09:13:58 MET

W dniu 2012-01-27 09:09, tyran pisze:

> Dlaczego uwazasz, ze najtansze?

> Podaj przyklady ...

Ty podales przykladowe skrzynki akurat to te z najnizszej polki. A te z
najnizeszej polki roznia sie w zaleznosci od producenta obudowa i
naklejkami i maja 30 procent deklarowanej wydajnosci. Nie ma wiekszej
roznicy ktora z nich kupisz.

Jakbyus chcial cos z wyzszej polki wtedy trzeba by sie zastanowic i
mozna cos zaproponowac.