Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 26 Jan 2012 - 21:40:09 MET

On Thu, 26 Jan 2012 21:24:58 +0100, "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
wrote:

>Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
>Czy aby na pewno?

nic nie jest na pewno.

>Obecnie to państwo (a więc ja, ty, oni) płacą za studentów na
>uczelniach. Co raz różnica, czy osoba sama za siebie płaci, czy państwo "rzuca"
>srebrnikami?

no dla tej osoby, to moze byc kolosalna. np. byc albo nie byc
studentem.

>Ale studiować będą tylko te osoby, które chcą osiągnąć coś w zysku, a nie "dla
>papierka".

niekoniecznie. moga isc na studia bo im rodzice kaza, a sami by
chcieli w rockowym bandzie grac, bo ich rowiesnicy poszli, bo po
prostu nie maja pomyslu na siebie i nie chca isc do nudnej pracy itp,
itd.
sama chec osiagniecia czegos w zyciu (bo chyba to chciales napisac) to
stanowczo za malo, zeby studiowac. zycie studenta nie jest takie
proste.

>W liceum nie widać kto jest zdolny?

w liceum to porownanie jest przeprowadzone wzgledem tylko tych
uczacych sie w tym liceum. koles(ianka) jest najlepszy w tym liceum,
idzie na studia i szybko sie moze okazac, ze wlecze sie w ogonie.
poziom szkoly sredniej, nie jest wszedzie taki sam. <rs>