Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 26 Jan 2012 - 20:57:14 MET

"qwerty" jfs598$ppm$1@inews.gazeta.pl

> Po to powinna być opłata, aby ograniczyć liczbę przyszłych inż./mgr

Ciekawe. :)

> Co roku kończy studia tysiące studentów, a rynek pracy nie jest przygotowany do

Odwrotnie. Liczba miejsc pracy tego typu stale rośnie i stale spada
liczba miejsc pracy wymagającej słabego wykształcenia. To, że w Polsce
znacząca ;) część absolwentów szkół wyższych ląduje w sklepach za ladą
świadczy źle o polskiej gospodarce i świadczy źle o polskim szkolnictwie.

> tylu z wyższym wykształceniem.

> Gdyby był płatny nie dość, że wyższy tytuł to byłaby elita, ale dodatkowo mógłby wzrosnąć poziom nauczania.

Poziom nauczania wzrośnie, gdy będzie mniej głupkowatych uczelni wyższych. :)
Wyższa szkoła fryzjerstwa, kosmetologii, kominiarstwa, wiązania sznurowadeł...

> Oczywiście najzdolniejsza (a nie zdolna) część uczniów/studentów z biednych rodzin miałaby sponsorowane przez rząd.

A o tym, kto jest zdolny a kto nie -- zadecyduje ten, kto ma pieniądze. :)

> Osobiście znam kilka osób, które "ciągną" co najmniej 2 kierunki.

A ja całą masę. I co z tego, że ciągną? Te osoby później niekoniecznie
osiągają sukcesy w życiu. :) zawodowych czy prywatnym -- na przykład
nie wychodzą za mąż. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'