Re: Zasilacz bez wentylatora

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed 25 Jan 2012 - 20:42:46 MET

Dnia 2012-01-25 18:48, Użytkownik qwerty napisał:

> To zależy jaki był procesor.
> Dla 68000 jest to od 4 do 12,5 MHz. 68060 miał już 50 MHz.
> Tylko zapominasz o jednym. Amiga była znacznie wydajniejsza od kolegi pc.

Wiem jakie zegary były w Amigach, swoją starą A1200 mam do
dzisiaj, z 060/50MHz, GFX, SCSI i oczywiście w obudowie tower
z zasilaczem wyposażonym w wiatraczek. Niestety wiatraczek
wymusza obieg powietrza co prowadzi do gromadzenia się kurzu
podobnie jak w klasycznych pecetach.

Nie wiem jaki zabytek ma kolega z PC ale niektóre stare kompy
nie miały wentylatora w zasilaczu, nic nie wymuszało zaciąganie
nowego powietrza do środka więc kurz zbierał się tak jak w
Amigach pozbawionych wewnętrznego zasilacza czyli powoli
i nie nachalnie.

Pozdrawiam