Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: Terry Jonesty <tttrrraaaiiinnn_at_gmail.com>
Data: Wed 25 Jan 2012 - 19:28:39 MET

On 24 Sty, 15:16, kamil <ka...@spam.com> wrote:

> Przypomina mi się wrzask kilka miesięcy temu, jak to UE zlikwiduje
> wszystkie suplementy diety, zioła, a w ogóle to za wszystkim stoją
> koncerny i żydzi.

Rzecz idzie NIE o prawa TWÓRCÓW lecz o tych co mają zgraję prawników
którzy "prawa" zabezpieczą i "udowodnią", że są WŁAŚCICIELAMI.

Prawdziwi twórcy zajmują się tworzeniem dóbr intelektualnych i nie
potrafią robić batalii w SĄDACH.

Skorzystają więc WIELCY co UKRADNĄ pomysły małym.

Idzie też o POwszechną INWIGILACJĘ - co się PRzyda zawsze rządzącym.
Tak na wypadek Stanu Wojennego BIS.
Szczególnie, że biedna POlska ostatnio ma wspierać bogatych bankierów
z Francji i Niemiec - kosztem zamykania szkół w POlsce, likwidowania
REFUNDACJI leków, wprowadzania PEŁNOPŁATNOŚCI STUDIÓW DZIENNYCH.
Taki koktajl MUSI kiedyś wybuchnąć - więc robi się tu powszechne
szpiegowanie ludności.

Jak w najbardziej śmiałych dziełach z gatunku: "DARK political-
fiction"!