Re: Router Linksys RV042

Autor: PL(N)umber_One <pawprac_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 24 Jan 2012 - 19:57:52 MET

Witam
Piniżej, widoczne zdjęcie zasilacza, plus w środku.
http://tiny.pl/hjn8j

Na maryginesie - co do zabezpieczenia przed odwrotną polaryzacja zasilania, to
nie jestem pewien, czy mają. Jak patrzę na moje DLinki, to jedynym elementem
zabezpieczającym na wejściu zasilania, jest bezpiecznik polimerowy, który chyba
przed zmianą polaryzacji nie zabezpiecza. Jak patrzę na płytkę, to przy zmianie
polaryzacji - dym z elektrolitów widzę :).
Pozdrowienia
PP