Re: Problem z dyskiem SATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 24 Jan 2012 - 17:11:28 MET

"BartekK" jfmi1l$p6i$1@mx1.internetia.pl

> Tak samo starym zasilaczem, i z tak samo spuchniętymi kondensatorami?

Ja mam 3 komputery, które powoli stają się bezwartościowe z uwagi
na energożerność i niskie osiągi (FullHD na tym nie pójdzie? Nawet
HD niekoniecznie pójdzie) ale kondensatory nie są spuchnięte i zasilacze
są ogólnie w dobrej kondycji. :) Jeden z tych komputerów pracował niemal
stale przez parę lat. Zasilacz ma sprawne zabezpieczenia przed przesileniami
czy zwarciami, co sprawdziłem kilka razy namacalnie. Drugi z tych komputerów
(firmowy Compaq) kupiłem jako używany a trzeci (firmowy Digital -- ten chyba
nie ma zasilacza takiego, jaki jest dzisiaj zazwyczaj potrzebny, bo i cały
komputer ten ma inną budowę, innego standardu) też pracował sporo.

Ogólnie -- nie pojmuję problemów zasilaczowych. Mam wprawdzie jeden
zasilacz spalony, ale nie komputerowy a inny. Wymieniłem w nim kondensator,
ale w czasie wymieniania zadzwonił telefon, odwrócił moją uwagę, :) w efekcie
czego wlutowałem kondensator (elektrolityczny) odwrotnie i spaliłem to i owo
w tym zasilaczu. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'