Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 22 Jan 2012 - 21:06:41 MET
Message-ID: <jfhq8i$fat$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:jf8jju$cbj$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "nom" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:jf8h74$5ki$1@inews.gazeta.pl...
>> W tych sklepach co ja kupuję to towary (kody z numerami seryjnymi)
>> skanują/wpisują sobie do komputera i jak przynoszę część do
>> wymiany/naprawy to nie sprawdzają dowodu zakupu, tylko czy mają tą część
>> w ewidencji. Chodzi o to, że można z fakturką/paragonem przynieść dysk z
>> innego sklepu i żadać wymiany. ;-)
>
> Dla sklepu to żadna różnica.

Jak to nie różnica? Po co mają się zajmować dyskiem, którego nie sprzedali,
tracić czas i pieniądze za przesyłkę.
Received on Sun Jan 22 21:10:02 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 22 Jan 2012 - 21:51:04 MET