Re: full wypas PC za 4 tys

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 22 Jan 2012 - 19:48:57 MET

> To nie jest agresja cioto spedalona tylko cos co sie nazywa swoboda
> wypowiedzi. Jakby byla agresja to bal bys sie tego czytac a do domu
> wracal bys kanalami.
> Wracajac do tematu trzeba byc idiotom zeby wydac 4 kola na "komputer" do
> ogladania golych dup na monitorze LCD. Ja rozumiem do skomplikowanych
> obliczen inzynierskich ale nie qrwa do takich pedalskich zastosowan. Do
> ogladania golych dup to wystarczy skrzynka za 500zl.

Pozwole się nie zgodzić, za 500 zł pecet może mieć problemy z
odtwarzaniem video ;) Poza tym nie nam uczyć innych na co wydają
zarobione przez siebie lub podarowane przez rodziców pieniądze.
Filozoficznie - życie nie ma sensu, więc niech chociaż jest z niego
jakaś frajda, a przy okazji zwiększy się konsumpcja ;)