Re: Używanie notebooka z monitorem zewnętrznym - prośba o opinie.

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Jan 2012 - 17:36:47 MET

John Smith wrote:
> Witam,
> ostatnio doszedłem do wniosku, że korzystanie z ekranu 15,6 przy
> pracy z kilkoma dokumentami tekstowymi, pdf itp., okazuje siÄ™ na
> dłuższą metę męczące. Zacząłem zastanawiać się nad kupnem jakiegoś
> monitora do notebooka. Zastanawiam siÄ™ jednak, jak takie rozwiÄ…zania
> sprawują się na dłuższą metę. Czy podłączony do zewnętrznego ekranu
> LCD, praca po kilka godzin dziennie przy zamkniętej klapie laptopa,
> nie jest szkodliwa dla sprzętu (np. przegrzewanie). Czy macie jakieś
> doświadczenia w takiej konfiguracji? Poza tym może macie jakieś
> [...]

dwie toshiby (mocne) jedna pracowała chyba 3 lata non stop!!! z zamknięta
klapka druga też coś koło tego, Brak problemów za wyjątkiem konieczności
oczyszczenia odkurzaczem średnio raz na pół roku wentylatorka, bo sie kurzem
zapychał i sie system zwieszał z powodu przegrzania.

Obawiałbym sie jednak sprzętu z niskiej półki może być mniej solidnie
zaprojektowany.