nowy komputer

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Sun 22 Jan 2012 - 01:44:36 MET

Polecicie mi coś? Z bardziej obciążających spraw, będzie to 6 wirtualek,
myślę, że na to 16GB RAM starczy, do tego dysk SSD 128GB (może nawet 256
byle szybki), płyta posiadająca co najmniej 6 złącz SATA (najlepiej
SATA3) oraz obsługę do 32 GB RAM i 4 sloty. Procesor, to nie mam pojęcia
jaki. Do tego obudowa porzÄ…dna (w chwili obecnej mam
http://www.chieftec.pl/web/product_info.php?info=p451_ca-01b-b-sl-400.html
i skrócony http://tinyurl.com/7lwp4vs) I chciałbym coś właśnie BIG TOWER
ewentualnie coś nieco mniejszego, ale musi być na kółkach i na tyle
mocna, aby można było na niej bez problemów stanąć wielokrotnie.
Karta graficzna którą obecnie mam to HD 3850 DDR4. Też by się przydało
ją na coś innego wymienić. Wolę karty ATI, ze względu na sposób obsługi
2 monitorów. Budżet to około 3000 brutto, maksymalnie 3500 brutto.
W gierki od czasu do czasu lubię pograć.