Re: jaka nagrywarka DVD±RW?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 21 Jan 2012 - 22:55:25 MET

> Pamiętam jak ~7 lat temu wypalałem dla znajomych na płytach po ok 0,35
> zł (w hurtowni brałem po 200 sztuk). Dla siebie zawsze paliłem na
> verbatimach.

Zapewne niedługo ruszy gigantyczna produkcja płyt BR i stanieją do
złocisza za sztukę. Wszystko to dzięki CIPA, PIPA, SOPA i DUPA. Zyskają
na tym również stosunki międzyludzkie, znów będzie się chodziło do
znajomych z flaszeczką i kilkoma czystymi płytkami żeby pozyskać nowości
z dziedziny filmu i muzyki że o software nie wspomnę.

Jak mawiał Szwejk: Na dworcach kradło się zawsze i będzie się kradło
dalej. Inaczej nie można.