Re: Używanie notebooka z monitorem zewnętrznym - pro¶ba o opinie.

Autor: John Smith <azrael33_at_gmail.com>
Data: Sat 21 Jan 2012 - 21:09:59 MET

W dniu 2012-01-21 20:49, _±ćęłń󶼿. pisze:
> Jesli z laptopa masz wyj¶cie video tylko VGA to jako¶ć obrazu będzie taka
> sobie, szczególnie do dokumentów tekstowych wła¶nie (czasem męczę się z czym¶
> takim, praktycznie żadne ustawienie clear type nie jest dobre).
> Je¶li masz wyj¶cie DVI (np. przez stację dokuj±c±) lub HDMI to warto - niebo,
> a ziemia.

Mam zarówno VGA jak i HDMI. Przegl±daj±c dzisiaj monitory, doszedłem do
wniosku, że tendencja do 'panoramizowania' niezbyt idzie w parze z prac±
z tekstami. My¶lałem o jakiej¶ 19", ale chyba minimum to gdzie¶ z 21
cali aby osi±gn±ć jako tak± wysoko¶ć okna edytora. Poza tym zastanawia
mnie na ile łagodniejsze dla oczu byłoby kupienie monitora nie
posiadaj±cego powłoki glare.