Re: Problem z dyskiem SATA

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Sat 21 Jan 2012 - 20:59:54 MET

On 21/01/2012 18:41, Atom wrote:
> Po podaniu samego smart był tylko jeden wynik z informatyki
> t.zn. definicja w Wikipedii. Pozostałe dotyczyły motoryzacji.
> Wystarczy sprawdzić zamiast zarzucać komuś klamstwo.
> A poza tym, to chyba najwyższy czas zlikwidować
> wszystkie grupy skoro wszystko można znaleźć w Google.;-)
>
> "Sprawdzanie smart" rzeczywiście daje wyniki. Dziękuję.
> Mam nadzieję, że pozwoli mi to sprawdzić mój dysk
> bez utraty danych.
>
> Pozdrawiam
> Atom

Lepiej przejdź na grupę dot. Twojego OS w tej sprawie,
szukaj pod S.M.A.R.T.

Najlepiej wejdź na stronę producenta Twojego dysku twardego
(nie podałeś tego) i tam masz odpowiedni program diagnostyczny.

Dla Seagate masz np. SeaTools:
http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=SeaTools&vgnextoid=720bd20cacdec010VgnVCM100000dd04090aRCRD

Dla WDC masz Data Lifeguard Diagnostic for Windows.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel