Re: Problem z dyskiem SATA

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 21 Jan 2012 - 19:54:03 MET

Dnia 21.1.2012, Atom napisał(a):

>> Smart nie sieje błędami?
> A co to znaczy? Co i jak mam sprawdzić?

Jakimkolwiek programem monitorującym SMART.

> Linia zasilania,a właściwie listwa z gniazdkami
> została niedawno zmieniona, więc chyba nie to.

"Listwa z gniazdami"? Nie piszesz chyba o listwie ~230V?
Jeśli tak to nie o to chodziło.
Pomijam już fakt, że w większości zasilaczy z nie więcej niż dwiema
liniami, wtyki SATA są zasilane z tej samej linii (czasem nawet są wpięte
szeregowo na jednej wiązce). W takim przypadku taka zmiana może pomóc
*tylko* gdy winny jest "zdupcony" wtyk.

Pochwal się może jakim zasilaczem zasilasz komputer, no i jaki to
komputer. Na moje "tu go boli".

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/