Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 21 Jan 2012 - 19:00:43 MET

> Co rozumiesz za listwę? Przedłużać z łącznikiem i kondensatorem? :>

Przez listwę do której podłączamy komputer rozumiem listwę z
zabezpieczeniem przeciwprzepięciowym i przeciwzakłóceniowym dobrej
klasy, zwykły przedłużacz z wyłącznikiem równie dobrze można używać w
ogródku i dziwić się że go szlag trafi jak spadnie deszcz. Skoro listwy
są różne to w domyśle uważałem że kupuje się je zgodnie z przeznaczeniem.

PS.
nigdy nie spotkałem się z listwą która miała by tylko kondensator.