Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Autor: Gil <gilboamountains_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 23:21:57 MET

Rafal Lukawski <rafalweb@lukawski.pl> napisał(a):

> Moze nie jestem na biezaco z oferta TP, czy czasem tematem tu nie jest
> to, iz owa telefonia z 'routera' to telefonia VoIP (nie tradycyjne PSTN)?
>
> Jezeli tak, to nie ma zadnych technicznych przeciwskazan by miedz
> obslugiwala rozmowy telefoniczne (z drobna pomoca filtra) oraz DSL.

Mojej matce emerytce tak wmusili. Mieliśmy 2M/s a teraz mamy niby 6M/s
(prawdziwe 3,5-4/s.
Możesz odbierać rozmowy telefoniczne tylko jak wepniesz telefon do routera.
Tak powiedzieli w help desk neostrady. Zamówiłeś 6m/s to rozmowy telefoniczne
tylko przez router.
A w ofercie telefonicznej mówili. Dajemy ci za darmo 6M/s.