Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 19:25:57 MET

Dnia 2012-01-20 17:54, Użytkownik kamil napisał:

> Dlaczego zakładasz, że nie widzi? Mam wrażenie, że najgorliwiej broniący
> tej tezy nigdy nie mieli okazji popracować przez tydzień przed dobrym i
> wrócić do taniego TNa.

Przez dziesięć lat zajmowałem się zawodowo grafiką, jak mnie
posadzisz przed panelem i pozwolisz dobrać obrazek to powiem
jaką ma matrycę, nigdy nie polecił bym droższego monitora amatorowi
czyli osobie która poważną grafiką się nie zajmuje.
Do oglądania stron www, czytania poczty i oglądania divixów
TN wystarczy w zupełności.

I to nie jedyny przykład, w tzw. adidasach nie chodzę, ale
jak jeżdżę rekreacyjnie na rowerze to jakieś obuwie adidaso
podobne zakładam. Idiotą nazwę człowieka który będzie mnie
przekonywał do kupna butów markowych zamiast z supermarketu
za 50zł. Ostatnie z marketu używałem kilka lat, markowe używał
bym dłużej ? wątpię, zmieniłem bo się przepociły a nie
rozpadły.

Pozdrawiam