Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Fri 20 Jan 2012 - 12:31:57 MET

W dniu 2012-01-20 12:16, kamil pisze:

> Mów proszę za siebie, bo jak widzisz większość osób tutaj różnice między
> TN a IPS dostrzega.

Udowodniłeś już kilka razy, że masz mnie za idiotę. Nie interesuje mnie
Twoje zdanie w tym temacie więc nie dementuję.
Zapewniam, że różnicę widzę, nie widzę jednak powodu, żeby za jej
zniwelowanie wydać choćby 100 zł.

Wiem, że tacy jak Ty są potrzebni rynkowi. Szanuję Twój wybór. Jeśli Cię
stać i masz potrzebę używania monitora nie-TN - złego słowa nie powiem.
Martwi mnie tylko, że z uporem maniaka próbujesz udowodnić, że każdy
inny wybór jest złym pomysłem.