Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN

Autor: =Marcos= <marcos.MALPA_at_.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 17:00:54 MET

> No i co? Umrę od tego? To tylko obraz ekranu. 60 lat temu moja mama spod
> stołu oglądała pierwszy we wsi telewizor z okrągłym kineskopem i 40
> odcieniach szarości. Czy naprawdę lekkie przebarwienie idealnie
> wyrazistego i niezakłóconego obrazu współczesnego komputera ma mnie
> przyprawić o ból głowy?

No i nico, nie umrzesz ;) Ja edytuję zdjęcia zawodowo i potrzebuję ekranu,
który nie przekłamie mi koloru, kiedy bardziej się odchylę na krześle. Z
jakiegoś powodu w Polsce się uważa, że jeśli dwa razy w roku przygotowujemy
galerię z wakacji dla znajomych, to warto kupić monitor za 2000zł. Ten sam
tok myślenia dotyczy aparatów fotograficznych. Masowy pęd w kierunku
lustrzanek. Jeśli w Tajlandii zobaczysz bladego turystę z lustrzanką, to
raczej Polak :P

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl