Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekręty

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 08:37:00 MET
Message-ID: <jf8h74$5ki$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> napisał w wiadomości
news:jf7h2h$5jq$3@node2.news.atman.pl...

>
> w razie zgubienia idzie sie do sklepu i maja prikaz wydac duplikat
>
> potem wyjmuje sie dysk i sklada reklamacje ;)

W tych sklepach co ja kupuję to towary (kody z numerami seryjnymi)
skanują/wpisują sobie do komputera i jak przynoszę część do wymiany/naprawy
to nie sprawdzają dowodu zakupu, tylko czy mają tą część w ewidencji. Chodzi
o to, że można z fakturką/paragonem przynieść dysk z innego sklepu i żadać
wymiany. ;-)
Received on Thu Jan 19 08:40:03 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 Jan 2012 - 08:51:02 MET