Re: Ceny dysków HDD a reklamacje - ale przekre;ty

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 08:24:26 MET
Message-ID: <jf8gfg$qbo$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2012-01-19 07:49, jureq wrote:
> Dnia Thu, 19 Jan 2012 00:26:19 +0100, BartekK napisał(a):
>
>> A moje (jako klienta sklepów): wiele razy dostawałem do ręki dyski z
>> takim napisem, różnie sprzedawcy się tłumaczyli, ale zawsze praktycznie
>> "no co pan, przecież widzi pan że on fabrycznie zafoliowany, nowy,
>> sprawny, jest gwarancja przecież, nie wiem co to znaczy refurbiszed, to
>> są nowe dyski" itd. Ale mi to nie przeszkadzało, sprawny dysk to sprawny
>> dysk, byle gwarancja i faktura była, tylko śmiałem się troszkę z
>> radosnego tłumacznenia.
>> A jako klient hurtowni (AB, ABCdata, Action, Pronox) - wielokrotnie
>> dyski przychodziły refurbiszed, mimo że zamawiało się "po prostu dyski"
>> - w jednym wspólnym kartonie były takie i takie. Teraz nie biorę tak
>> dużych ilości jak 3-5 lat temu to nie wiem, ale na przestrzeni 5-10 lat
>> temu - to było nagminne.
>
> A tak z ciekawości: sprawdzał ktoś co o takim "refurbished" mówi SMART?

Oczywiscie - nowy. Dziwne byloby gdyby producent pozostawial smieci w
smart, np. w szczegolnosci o uszkodzonych sektorach etc ;)
Received on Thu Jan 19 08:30:02 2012

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 19 Jan 2012 - 08:51:02 MET