Odp: Move Kinnect na PC?

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 Jan 2012 - 07:35:59 MET

>Czy Kinnect potrafi wychwycić obrót dłoni o 1-2 cm?

Wyobraź sobie, że potrafi nie koniecznie o 2cm a o kilka stopni. Po pierwsze
detekcja obrotu dłoni to elementarna funkcja i obrót dłoni lewo - prawo
uruchamia sterowanie gestami w menu głównym, po drugie w ten sposób podkręca
się np. bilę w kręglach.

>Move zaimponował mi tym- że potrafi. Obrót, nie przesunięcie.

Obrót dłoni o kilka stopni to obrót znacznika i jego przesunięcie o wiele
centymetrów. Dla mnie to żadna rewelacja.

Największą wadą trzymania czegoś w rękach jest możliwość puszczenia tego
czegoś i uszkodzenia TV. Po dłuższej grze jest to możliwe. Oprócz tego w
grach typu boks gracz odruchowo zbliża się do ekranu. Wiem, że w Wii
zdarzały się przypadki uszkodzenia ekranu. Kinect mierzy odległość i dość
skutecznie ostrzega. Jak jest z Move, tego nie wiem.

PC