Re: Move Kinnect na PC?

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Wed 18 Jan 2012 - 23:25:17 MET

Użytkownik PC napisał:

> Z tym się absolutnie nie zgodzę. Oświetlenie widzialne jest potrzebne
> wyłącznie do identyfikacji. Analiza ruchów odbywa się w podczerwieni po
> doświetleniu wbudowanym promiennikiem.

No a Move identyfikuje po kolorze fajeczki :) Wiec tutaj wcale nie
potrzeba swiatla. Do niczego :)

Wiec ja sie z Toba zgadzam, ale nie absolutnie.

> Przewaga Kinecta nad Move bierze się stąd, że możesz aktywnie
> uczestniczyć w grze całym ciałem. To idealne dla dzieciaków
> zasiedziałych w komputerowym fotelu i wielu innych, którzy bieganie
> znają tylko z telewizji.

Oj no nie wiem, czy to przewaga i czy to idealne ;) Spoca sie, zaziebia,
zadyszke zlapia - wiesz jak to jest z tymi co sie nie ruszaja. ;)

Sam sie troche ruszam, ale takie MoveFitness przez dluzszy czas to bylo
juz wyzwanie :)